9 januari

Skrivet 2011-01-09 Klockan 16:25:13

jag hade ett skit bra slut på mitt lov och en sista rolig kväll med jennifer. nu kommer hon inte hem förrens sommarlovet, men vi har bestämt att jag verkligen ska åka upp till göteborg nu och hälsa på henne. Fast inte förrens liseberg öppnar ;)

imorse vaknade jag upp vid viktoria, fullt hus som vanligt. gick upp och åt lite macka, sedan bar det av på fotbollsträning. vi var bara 11 stycken vilket är riktigt tråkigt, hoppas att det blir fler på nästa träning. sedan körde vi drive in på Frasses, nyttigt och bra eller? nej, men det var fasiken riktigt gott. men nu har vi testat på det också :) idag ska jag bara ta det lugnt och förbereda mig inför skolan imorgon, fy fan vilket schema vi har fått. det rent utsagt suger! förut gick vi skit korta dagar typ till ett varje dag, men nu slutar vi typ tre-halv fyra varje jävla dag. hur ska jag överleva den här terminen? men jag har faktiskt en sovmorgon, kors i taket. 

jag har även upptäckt att jag gillar låtar med en man sjunger som har lite gammal och skrovlig röst, det känns så skönt!  ÄLSKA



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2011-01-09 Klockan 22:43:21
<3


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!