28 januari

Skrivet 2011-01-28 Klockan 08:54:51

igår var det möte med fotbollen, vi pratade om resan till Polen som jag verkligen vill göra. vi ska träna, besöka konsentrations läger och en massa. Jag tycker att det skulle ha vart en riktigt intressant upplevelse, det återstår bara och se ifall den blir av eller inte.

Truppen kunde man ju typ drömma och komma med i, den är inte satt ännu. men det ska vara 16 utespelare och så högt rankad är man fan inte i laget. Men då kommer det i och för sig bli ganska många som kommer att bilda b-laget vilket gör att det även där kommer att ge bättre träningar. Jag ska iaf köra hårt nu februari för att försöka ta en plats. JAG SKA VARA SÅ JÄVLA BRA!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!