27 januari

Skrivet 2011-01-27 Klockan 11:50:11

sitter just nu i skolan och har två lektioner kvar. det var skönt med sovmorgon imorse, hihi lukas gick upp samtidigt som mig. han hade försovit sig en timme. så han fick lite bråttom. jag hade gott om tid på mig, skönt!
ska snart redovisa på handeln och sedan så blir det näthandel, vilket inte är min favorit lektion precis.. men jag ska nog även överleva denna dag och sedan ikväll blir det möte med fotbollen klockan 7. får träna badminton innan ifall jag vill, fast hade hellre gått på fysträning, dock krockar det med mötet.
Varför är jag sugen på att träna idag när jag inte behöver träna?


(en liten bild på mig och viktor.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!