25 januari

Skrivet 2011-01-25 Klockan 22:28:34

sitter och väntar på att min lillis kan komma hem så att vi kan äta tillsammans. jag sög idag på träningen, fast ska spela med dalhem 2 i team sportia cup. kanske får dubbla och spela med juniorlaget, KANSKE. det hade vart roligt, faktiskt.

skolan rullar på som vanligt och jag väntar på att det ska bli helg. vill inte gå upp på morgonen, men den här helgen kommer mitt dygn att vändas helt upp och ner, hur ska jag orka skolan nästa vecka? det blir bara värre. men sova ska jag iaf och äta godis, är grymt sugen ikväll. men har lovat att bara äta på helgerna. HELG är det bästa som finns.

ah, ville bara säga det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!