18 januari

Skrivet 2011-01-18 Klockan 11:25:03

jag är lite smått irriterad på idrottsprovet, det var inte alls mycket som var med emot det vi skulle plugga på. även fast jag kanske inte pluggade så oerhört mycket, men ändå. jag hade gjort ett bättre prov om hon hade valt ut den mesta informationen ifrån början, eller iaf en del. vi hade tre papper och då hade det iaf räckt med ett och ett halft och då hade det vart överflödigt ändå.

Idag är det iallafall träning. det är också lite små jobbigt eftersom den är i slite, man kommer hem så sent då. men jag har iaf lite sovmorgon imorgon och på torsdag. NICE NICE

hahahahaha, lukas är så jävla rolig och galen. man kan bara inte annat än tycka om han. PUSS PÅ DEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!