17 januari

Skrivet 2011-01-17 Klockan 11:49:43

den enda anledningen till att jag gick på engalska lektionen imorse var för att jag skulle få se slutet på den über bra filmen, men såg vi film? nej. vi gjorde typ inte ett skit. pratade lite och läste i våra böcker. kunde jag lika gärna gjort senare.

Vi klarade iaf oss igenom den långa hålan med idrottsplugg och mat. hur ska jag klara av det där provet? lukas får hjälpa mig plugga senare och sen ska vi på stan och köpa en present till min syster som fyller år imorgon. jag känner att jag har lite smått panik.

imorgon har jag klipptid, jag ska klippa tillbaka luggen men ska jag färga håret? ÅNGEST. måste kanske flytta tiden, går i skolan till kavrt över tre tror jag....

Jag har panik, ångest och är oklar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!