Who killed my hero?

Skrivet 2011-02-03 Klockan 19:06:11

lämnat tillbaka tröjan [X]
pratat med min praktik [X]

det jag skulle göra idag är fixat, duktigt! jag har även hunnit gått på stan med min lillis och vi köpte en tröja till mig och en till honom. arbetstiderna på APU:n är från 10-17 så dom är väl som en vanlig skoldag. kan bara bli lite körit när min träning på fredagar börjar klockan halv 6 och man ska vara ombytt och klar på A7 klockan 17. GOOD LUCK! men det fixar jag nog. 



I hope you don't mind that I put down in words how wonderful life is now your in the world.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!