lät du henne komma närmare?

Skrivet 2011-02-01 Klockan 19:35:30

jag har övningskört för första gången i mitt liv. jag körde inte in i något, krockade inte med någon bil och dom som gick på gatan klarade sig fint. Men andra ord var jag bra?
Jag tyckte det var roligt, lite småläskigt kanske. men så jävla svårt som alla säger att det är i början var det inte.

nu ska jag bara sitta och höra på musik tills det börjar något bra program på teve. sedan blir det sängen! 
Förresten så såg jag miracle on ice förut, den är fan bra. även fast jag inte trodde att den skulle vara det. 

PUSS


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!