hon älskar snabbt, hon älskar mjukt, hon älskar mig.

Skrivet 2011-02-01 Klockan 12:47:37

värd dag i skolan, orkade verkligen inte gå upp imorse och jag hade inte behövt göra det heller. hade matte i en timme typ, sedan var det inga mer lektioner på hela dagen. så jag gick hem till lukas och hämtade mina saker och åkte med Angelica till Roma. så nu sitter jag här och har inte ett skit att göra. lyssnar på musik och drömmer mig bort, typ.

Önskar att peter ska vara hemma och inte ha något att göra. Men inte så stor risk kanske.

Träningen igår var jobbig i benen, skönt att vara igång ute igen. men det blev dock ingen succé, fan vad jag sög. men det är bara att ta nya tag och köra på onsdag igen!

OCH SÅ TILL SIST MEN INTE MINST MÅSTE JAG TACKA ELLA FÖR ATT HON FICK MIG ATT DÖ AV GARV FÖRUT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!