Dag 1 - det här är jag

Skrivet 2011-02-17 Klockan 20:12:21

Fullständigt namn: Maja Linnea LArsson
Ålder: 17
Vart bor du: gotland, roma
Bor tillsammans med: mamma pappa
Husdjur: katt, mysan
 Färg på ditt hus: gult tegel
När är du född: 21 januari
Klass: HP10a
Vilket år tar du studenten: 2013
Något jobb: nej
 Vad har du ätit idag: spagetthi och köttfärsås 
Dagens klädsel: gråa byxor, svarttröja och silvrigt halsband
Dagens smink: foundation, solpuder, rouge och mascara
Har du många vänner: dom finaste 
 Har du pojkvän: ja

FAVORIT: 
Film: allt för min syster kanske?
Låt: just nu society
Mat: potatisgratäng och kött
 Dryck: coca cola
Tv-serie: One three hill
Tv program: ensam mamma söker

VAD:
 Gör dig glad: mina vänner, lukas och min familj
 Gör dig ledsen: människor som ljuger
Vill du helst göra nu: åka till ett varmt land
Önskar du att du slapp göra: gå upp tidigt varje morgon
Vill du ha nu: värme
Önskar du dig i födelsedagspresent: oj, har precis fyllt. körkort kanske?
Längtar du efter: värme
Tycker du om dina betyg: helt ok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!