8 februari

Skrivet 2011-02-08 Klockan 12:04:38

Jag forsöv mig hårt imorse, tänkte att jag skulle gå upp tio minuter tidigare så att jag ställde klockan på tio i sju trodde jag, men icke. klockan ringde tio i åtta. det blev bråttom och jag missade något samtal om individuella valet, men det skulle jag bara gå upp till henne och fixa. så det var lugnt.

Nu har vi precis haft gympa och mat. jag saknar våran gympa i roma. allt krig, alla roliga lekar, våran bra klass. inte för att jag inte gillar min nuvarande klass, dom är fina.
Nu är det dags för turism, jippi?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!