7 februari

Skrivet 2011-02-07 Klockan 08:34:45

imorse var det jävligt tungt att gå upp, även fast jag har tagit det lugnt hela helgen. men jag pallrade mig till skolan, fast vi har en lektion och sedan håla i tre timmar. riktigt roligt!

i fredags tränade jag bara och tog det jädrigt lugnt, så sjukt jävla trött. så jag åkte hem och sov! på lördagen umgicks jag med Emil, Hampus, Alice och Viktoria. Jack och Viktoria var först och kollade på Emil när han spelade hockey sedan så åt vi på Frasses och gick för att umgås.
lördagen spenderades med Elin, Annica, Sassa och Renee. Vi dansade, såg på film, åt mat och pratade. Det var väl min helg det, en riktigt skön en!

Nu ska jag jobba lite på min engelska. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!