26 februari

Skrivet 2011-02-26 Klockan 13:29:48

nu är det lov då, så jävla skönt. men typiskt att man ska vara sjuk på lovet då.
det blev ingen träning igår eftersom jag går på halstabletter, nässpray och alvedon. men jag ska vila upp mig i helgen så jag kan träna hela nästa vecka! :) 

igår var jag hemma vid min lillis efter praktiken och det var jättegod middag för att han hade fyllt år. väldigt mysigt. jag var dö-trött men fick vänta med att åka hem till emma och elin hade sett färdigt håkan hellström, dom glömde mig istan och jag höll verkligen på att somna där brevid min prins. men tillslut ringde elin och jag ska vara ärlig att det var lite motigt att lämna honom, han är så söt när han sover! 

idag har jag börjat att ränsa alla mina kläder, det kommer att ta riktigt lång tid. men nu ska fan allt bort jag inte använder. hur många gåner har man inte sagt så? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!