23 februari

Skrivet 2011-02-23 Klockan 17:20:39

något konstigt händer med min dator, ljudet bara dör sådär. det är inget roligt, jag som satt och hörde på sommarlåtar med gyllene tider och jimmy jansson.

snart är det träning, jag borde egentigen kanske inte gå. men jag gör det iaf för det är ändå ledigt imorgon. och min hals känns faktiskt okej. igår var det i visbyträningscenter vilket betyder att jag är trött och svidig idag. det blir alldeles för sent. men nästa gång ska vi få testa zumba eller hur det stavas, grymt kul!

idag var sista skoldagen innan lovet, skönt! nu återstår bara två dagars praktik. sedan är det äntligen vila! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!