22 februari

Skrivet 2011-02-22 Klockan 14:26:13

jag är nog inne i någon formsvacka, det går verkligen fettans dåligt på träningarna. vilket är riktigt surt! men distriktsträningen i söndags gick faktiskt helt okej. fast jag ramlade helt själv och har ett brännmärke på knät, jag dog lite av skratt, viktoria och gry med.
jaaaa, och så dagen efter så ramlade jag när jag skulle gå in till rävhagen. Jävla is, det här börjar bli pinsamt.

just nu sitter jag i skolan och har engelska, sista lektionen för dagen. jag jobbade på som fan på turismen idag och snart är jag färdig med arbetet. imorgon är det prov i näthandel och jag hatar det seriöst. det är jobbigtjobbigtjobbigt.

idag ska jag hinna plugga till provet, köpa present till lukas och träna.

som jag sagt tusen gånger förut så saknar jag våra gympa tider på roma. här får man inte ens vinna typ. It's suck!!


och ja tack till sommar med tjejerna framför grillen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!