20.44

Skrivet 2011-02-16 Klockan 20:44:44

det gick ganska bra för vårat lag på träningen, GO GULA! nu sitter jag hemma vid elin och väntar på att lillis ska sluta sin träning så jag kan gå dit och sova, har nämligen praktik imorgon. det är både plus och minus med det.
+ det är trevlig personal, jag får sovmorgon, jag gillar kläder, det är faktiskt rätt roligt att se på allt snyggt. 
- det är filmfestival imorgon i skolan, vilket innebär inga lektioner, jag går mycket längre dag och blir därför mycket trött, jag vet inte vad jag ska ha på mig.
men det mesta är faktiskt positivt, jag gillar MQ. 

imorgon är det träningsledigt, vilket är skönt. fast jag skulle nog behöva träna, men det blir träning på fredag så jag klarar nog mig. det blir lite stressigt med APUN eftersom  jag slutar fem och det är samling vid fem för samåkning till slite, men det ska vi nog fixa på något sett. jag får be att gå någon min tidigare och byta om på jobbet. får höra efter imorgon. 

PUUUUUSSSSS 

Bjuder på en riktigt snygging. snart får jag se en annan snygging.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!