16 februari

Skrivet 2011-02-16 Klockan 11:34:25

träningen igår var jobbig som vanligt, speciellt på tisdagar. jag gillar inte att den är så sent, nio-tio. idag är jag sjukt trött och fryser galet mycket hela tiden, kanske börjar bli sjuk :( men duschade iaf med inpackningen igår så nu har jag inte lika urfärgat hår, jag tror att det ser helt okej ut.

efter skolan så ska jag gå till lure och hämta mina teräningskläder som ligger kvar där, typ fotbollsskorna och det. sen blir det bussen hem på en gång, packa för imorgon och byta om till träningen. just nu är jag inte sugen för fem öre, men det är ledigt imorgon iaf......och man kan ju hoppas att suget kommer.


jag saknar sommaren galet, vill inte ha 100 kg kläder på mig när jag åker till träningen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!