on fire

Skrivet 2011-12-27 Klockan 00:10:28

idag har jag hunnit med mycket, spelat fotbollscup innomhus som jag inte tränat på ett år. Roligt men inte speciellt bra!! helt okej ändå, vann två och förlorade två. handlade en klänning på mellandagsrean för 180 kr, hehe helt ok pris. Sedan har jag även vart i Roma och ätit, all mat tog slut... sist men absolut inte minst åkte jag och lukas ut till elsa för att bada balja och spela spel med jennifer, mikaela, elsa, jesper, sebastian och vitim. nu har jag precis duschat och lukas är nere och kolllar hockey. jag tänker sätta på ett OTH avsnitt och tagga inför jobbet imorgon med lite sömn.
Kom in och handla väl? vi gillar full fart! höhö.

Nu är då julen över, jag är nöjd med mina klappar och det var inget som behövde bytas. jag ÄLSKAR min nya sminkväska som jag inte ens vill använda för att den då kommer att bli förstörd. fick även ett superfint halsband av lillis.
nej men godnatt hörreni.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!