jag saknar dig mindre och mindre.

Skrivet 2011-12-03 Klockan 17:22:06

det är mysigt att handla julklappar, men ändå kan det vara det värsta jag vet. nästa år ska jag fan ge förslag till min familj att vi ska skita i det nästa år. i bästa fall fira jul utomlands.

var uppe vid kvart över sju idag, var hockeybockey match. vi mötte sudret, det var inge roligt. för alla i deras lag kunde åka skridskor bättre än mig så jag åkte bara och virrade. men blev vinst i alla fall, bidrog inte mycket mer än med en assist. nu sitter jag hemma vid elin och vi ska snart äta. Ska åka till gry ikväll och spela spel, det ska bli mysigt. imorgon väntar julskyltning och julstädning. sedan ska även alla salamikorvar köras ut.

ha en trevlig lördagkväll och lyssna på en fin låt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!