jag är en oldies, javisst!

Skrivet 2011-12-12 Klockan 12:08:25

ja jag lever, sitter bara aldrig vid datorn.

helgen har bjutit på lagfest, match, mys med lucky, och middag med camilla, viktoria och erica. det var en trevlig helg. vi fick med oss en vinst, gott!
idag har vi en riktigt tråkig dag i skolan, historian är så himla jobbig och man håller på att somna hela tiden eftersom det enda vi gör är att kolla på film. vi har repetition nu på massor av saker i word, hmm. det är så tråkigt och jag kommer aldrig komma ihåg allting som vi ska ha på provet. dö. efter så är det handel och vi måste göra klart allt det sista... Men jag ser fram emot nästa måndag, det enda vi har är ett prov. mitt på dagen, sovmorgon och ledigt.

idag väntar ett nytt jobbigt pass, det värsta är nu att jag vet vad som kommer hända här näst...får jobba med mitt psyke. good luck.

på onsdag är det nationella i matte, jag måste lägga ner min själv på tisdag.

snygga tjejer innan lagfesten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!