älskar känslan

Skrivet 2011-12-05 Klockan 23:04:22

jag älskar känslan efter en träning, som verkligen har kört slut på en. när man har pressat sig själv över nya gränser. jag älskar när man knappt kan gå efter träningen eftersom benen är helt slut. Fan vad jag har längtat efter en sån här tränare, nu ska kondisen upp och fläsket bort!

imorgon väntar en ny vecka med praktik, jag gillar min praktikplats. dom är bra. sedan ska  jag även färga håret, inte klippa mig men min färg behöver ett litet lyft. annars har jag inte så mycket planerat.

Tumblr_lumscmpfex1r1wk8mo1_500_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!