a fool like me

Skrivet 2011-12-30 Klockan 15:15:44

jag har precis duschat och rakat benen, hinner nämligen inte det imorgon så lika bra att passa på när man har tid. lukas är med sin mamma och kollar på tapeter till sitt rum, så jag sitter här själv. jag och jennifer ska nog gå bort och sola sen, hon skulle bara kolla en sväng på stan först. och sedan bjuder kvällen på bio, stighelmer filmen och jag vet att alla tycker att den är dålig, men man vill ändå bilda sig en egen uppfattning och så vill min bror så gärna se den. Han tycker att det är så roligt om han får lite sällskap. 

jag har ångest över vilken nyårs klänning som jag ska välja...egentligen så skulle det inte spela sån jätte stor roll eftersom vi är bara några ifrån gamla klassen som ska äta middag och så först. sedan får vi se vart kvällen leder oss men det kan ju vara roligt att ha en fin klänning iaf. 
nog om detta, ska nu iväg och hämta ut åtta biobiljetter. jag blir ruinerad.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!