vart jag mig i världen vänder

Skrivet 2011-08-25 Klockan 10:36:46

igår var man då ledig och var vid jennifer och spelade spel med elsa och mikaela. Det var treligt, vi unnade oss en kebab i pitabröd. MUMS
Senare på kvällen sprang jag milen med elin och ellen till en början, sedan stupade jag och joggade i mitt eget tempo sista biten. Sedan lagade elin mat till mig och jag cyklade för att handla kladdkaka och cola! Yammi

Idag var jag i skolan en halvtimme och när jag kommer ut har någon pajat min cykel!! Hur mogen får man lov att vara? vad får man ut av det? måste vara en etta eftersom det typ bara är dom i skolan, bra start för den! nu tycker nog kompisarna att du är cool!!!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!