välkommen in

Skrivet 2011-08-27 Klockan 12:32:40

just nu spelar mitt lag match, jag vill verkligen vara och kolla men jag sov inne vid lukas inatt och han är på hockeyträning. Men vi tänkte kanske åka till roma när han är färdig och kolla på roma-vänge, brukar alltid vara roliga matcher!

Igår kväll umgicks jag med viktoria och erica, vi var på fest med några av deras kompisar. Det blev lite spårat, men det var iaf roligt att träffa dom igen. Ikväll hoppas jag på att badtunnan värms upp, är fett taggad :)

Men först av allt måste jag fortsätta att rensa alla mina kläder och fixa iordning på mitt rum... sen när jag kommer till roma.

1393995559_5_zqs2_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!