31 augusti

Skrivet 2011-08-31 Klockan 13:40:01

Sitter just nu i skolan och ska ha min sista lektion, administration. inte världens roligaste, men man överlever antar jag. Efter skolan ska jag gå upp till syon för att byta mitt individuella val, jag kommer dö om jag inte får byta.

Hade tänkt att springa milen idag, men jag har absolut ingen ork. ska kolla upp om det går något roligt pass. Eller är jag bara ledig, får se hur lat jag är. Jag och lukas har iaf bestämt att vi ska lägga oss direkt efter robinsson, vi är så jävla trötta på mornarna, men jag har iaf sovmorgon imorgon men slutar vid halv fyra :( jag kommer dö.

På lördag ska jag jobba på karamellboden, kom och köp godis! sedan blir det middag på fredag eller lördag oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!