just the way you are

Skrivet 2011-08-29 Klockan 19:04:36

Vad har vi gett oss in på? tagit historia a som inviduella valet, bra jobbat brudar!! vi måste få lov att byta. Det var den värsta lektionen idag, annars gick faktiskt dagen ganska fort ifall jag ska vara ärlig. men schemat är dock inte allt för roligt.

Skyndade mig som fan hem idag till roma för att jag glömde mina fotbollsskor och benskydd, sen när jag kommer till stan så är det åska och piss regn så träningen blev inställd. Det var ju lagom roligt! nu sitter jag hemma vid lukas och väntar på att hans träning ska sluta, vad fan gör man när man inte tränar? det här är ju sjukt!!


 
Världens finaste <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!