hold me now

Skrivet 2011-08-15 Klockan 22:54:20

Tips skriv fitta i din blogg och snart får du några till läsare.

Jag är ledig nu i tre dagar, en är avverkad. det blev lite häng på stan med johanna, spontan grej när vi sprang på varandra. Imorgon ska jag ut till hogrän och leka med min lilla mikaela, hon är också ledig som tur är! :) Sista dagen vet jag inte vad som händer mer än att det blir fotboll, har även spelat match ikväll och vann med 16-0.

nu ska jag krypa ner under täcket med loke, vi ska se en film! PUSSSSS

hösten närmar sig, även skolan, och juli lönen. ändå ganska N-I-C-E
Jag saknar min klass. <3

28924519_large
Jag vill så gärna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!