hej solen!

Skrivet 2011-08-03 Klockan 23:29:18

jag har dålig tillgång till dator vilket leder till min dåliga uppdatering.

nu är äntligen solen här igen och efter tre heldagar på stranden har man iaf lyckats få sig lite färg. Men nu är det dags för att jobba dag igen. Gött med pengar!!
Jag har inte så mycket planer kvar för resten av sommaren, tar det lite som det kommer. Men på lördag är det dags för kräftskiva med dalhem, dom brukar vara riktigt vilda har jag hört? sedan på onsdag är det tänkt att vi ska resa över till fastlandet och gå på grönalund. Annars är det jobb till den 16 som står på schemat! Ikväll var det även middag med mormor, emma, elin och mamma. Tjejkväll helt enkelt.

Får se när jag hamnar vid datorn nästa gång, ha det så bra så länge!!! 
 
Tumblr_lpde9c5w4i1r10urfo1_1280_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!