13 april

Skrivet 2011-04-13 Klockan 22:15:46

träningen gick k*k. fick skjuts hem till lukas av jossan, hon är så snäll. skulle egentligen till hangvar så var värsta omvägen. TACK TACK TACK, jag slapp gå. Åkte med jennifer och sebastian till träningen, dom är söta och snälla dom med.

imorgon är det praktik och träning, det är galet stressigt. men sånt ät livet ibland, måste komma ihåg att ringa morten och säga att han ska hämta upp mig. på fredag är det sista dagen innan lovet, den bjuder på praktik och en sväng till karamellboden. hoppas att det går bra, sedan önskar jag bara att jag är hemma och tar det lugnt. känns som om det var länge sedan och på lördag är det dags för match igen, sista tränings matchen innan premiären. men man kan även få lite extra träning med b eller c laget när deras serie drar igång, fan vad jag har blivit fotbollsnörd....nu är det dags för duschen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!