12 april 2011

Skrivet 2011-04-12 Klockan 13:51:04

idag har jag blivit klar med allt som har att göra med turismen, dock är det snart prov. men det var dö skönt! måste plugga lite på världsdelarna och det bara, och så göra repetitionsfrågor på sista kapitlet, men det går fort! ännu länge kvar på lektionen.

Det är lite kris med våran bakning, får se hur vi löser det. jag och elin ska iaf ut coh springa idag. såg att vi behövde det efter Aik, och nej det får inte bli några undantag....jag vill helst att det ska vara tomt i spåret, som det då inte kommer vara tyvärr!

nu är det dags att draaaaaaaa, sista lektionen.
XOXO


ses i spåret grabbar, jennifer tog en sjukt snygg bild på mig idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!