sex månader, ett halvt år.

Skrivet 2011-04-24 Klockan 10:39:41

jag har haft ett sånt himla bra påsklov, det har vart mycket sol, grillat, fotboll och fest. Idag ska jag på påskmiddag med min familj hemma vid farmor och farfar, jag är inte så förtjust i juat sån där mat man har på julbordet och påskbordet. Potatis är inte god utan sås om den inte är stekt förståss.
Imorgon ska vi på middag på någon restaurang långt iväg och äta för att mamma har fyllt år, sedan ska jag spela match med b-laget. det ska bli riktigt roligt! plus att vi ska möta p18, jag är typ taggad.

till sist ville jag bara säga att idag har jag och lille lukas vart tillsammans i sex månader, sjukt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!