memories

Skrivet 2011-04-27 Klockan 09:02:42

igår satt jag och lyssnade på gammal musik och såg alla bilder på min bärbara dator som har legat vid elin i 100 år. guuuuud, vilka roliga bilder. fan vad man kan sakna endel saker och längta tillbaka till tider, fast det finns såklart stunder man även vill sudda ut. Åh, ge mig sommaren 2009 när vi hängde i tofta i våran lilla grop, tog massa snygga bikinibilder på snäck och hade världens roligaste år på stångaspelen, vadstuck där min bikini och lacost handduk blev snodda. Mycket semester, ytterst lite jobb och livet lekte!

ikväll blir det träning i rävhagen för sista gången tror jag, sedan är det bara gräs gräs gräs!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!