5 april

Skrivet 2011-04-05 Klockan 11:35:30

helgen var inte så dålig som den låter, dock var första matchen inte någon succé. nästan som om vi blev chockade över hur jävla bra dom var till skillnad mot lagen på gotland har vi konstaterat. men andra matchen bet alla i störde och var ivägen!! sedan tappade vi i slutet och släppte in två mål. Inget mål frammåt, vilket var trist.

nu ska jag sätta igång och plugga ifatt min turism, sen har jag lovat att lägga ner lite krut i matten. har VG på ett avsnitt och G+ på resten, om jag höjde mig ett litet snäpp och gjorde ett bra nationella så har jag chans att få VG. I matte liksom?!

idag är det bara för mig att städa, lovade att det skulle vara städat när mamma och pappa kom hem, just nu ser det ut som ett bombnedslag. inte precis det man hade tänkt att göra på sin lediga dag.

- hihihihih, nu håller våren på att komma på riktigt. jag spelade första matchen i år utan underställ! wiiihoooo

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!