18 april

Skrivet 2011-04-18 Klockan 11:43:11

jag hade en sån bra helg, det var super rolig lördag och en mysig fredag. det var så länge sedan jag träffade viktoria och erica, dom är så roliga. man har iaf alltid roligt med dom. synd bara att det finns sånna jävla myttare som kan förstöra allt......och sno saker, vem åker hem till en kompis som har fest och snor saker därifrån. vem fan vill ha den personen på fest flera gånger?

Idag är det första dagen på lovet och jag gör inte ett skit, sitter hemma vid lukas helt själv. jag och elin skulle egentligen åka till roma och sola, spela kubb och lite, men nu fick hon jobba så får se vad jag hittar på :)


fin kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!