11 april

Skrivet 2011-04-11 Klockan 13:26:30

jag glömde mitt busskort vid L och ska hem efter skolan. orkar inte gå och hämta det när bussen går precis utanför, så sjukt värt. Jag är irriterad eftersom jag tydligen har försök till spioner efter mig? och sen ljuga om det. ja det är ju moget.
ikväll är det iaf träning, känner mig ännu lite slut efter matchen. jag vill bara hem, lägga mig i sängen och kolla på gossip girl. det får bli min uppladdning inför träningen. Men först projekt och företagande, jippi. jag och jennifer ska kanske redovisa våran flytt.

idag kanske jag får något glädjande samtal och det kan leda till ännu mer glädjande saker. HOPPAS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!