0-2

Skrivet 2011-04-10 Klockan 18:35:47

Åh vilken jävla härlig match, visst vi förlorade med 2-0 men hallå dom ska vara mycket bättre. Första halvleken 0-0, då jobbade vi allihop tillsammans, vi hade gett oss fan på det här, vi hade ingenting att förlora. ingen som var på planen gjorde en dålig halvlek, vi spelade och jobbade gärnet för varandra! så jävla skönt... Jag var helt slut efter första och trodde att jag skulle klara en halvlek till vilket jag inte gjorde, jag sög rent utsagt den andra halvleken och byttes ut de sista 20, vilket var väldigt förståligt. jag har halt enklet för dålig kondis och det är bara att jobba på! De två målen skedde när jag var på planen, ett mål får jag nog ta på mig lite eftersom det var min spelare som gjorde mål, jag hade dock två på inlägget och blev vilse.... och måååååååååål! fan, men jag är iaf nöjd med min första halvlek, den sparar jag i minnet, andra kastar jag i papperskorgen och raderat!!

Vi hade så jävla bra försvarsspel tjejer!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!