10.09.04

Skrivet 2010-09-04 Klockan 15:48:24

jag knöt på mig joggingskorna och tog en promenad i 1 timme, det resulterade i två stora blåsor på hälarna. Men det var faktiskt riktigt skönt, funderar faktiskt på att göra det varje dag och träna då som vanligt utöver det som nu börjar att bli varje dag i veckan förutom fredagar, lördag och söndag då. Fast det är förståss matcher då.
Tror att många som körde förbi trodde att jag inte orkade springa längre eftersom jag gick i hela spring utrustningen, men eftersom jag är så förkyld var det bättre att gå tyckte jag! och jag gillade det! :)

nu är jag precis utkommen ur duschen och funderar på vad jag ska hitta på ikväll. Pratade precis med syster och vi ska nog laga tacos iaf, för hon orkade inte gå ut ikväll. Och jag tänker spara mig till insparken!!


Skulle leta efter en snygg eller häftig dusch bild på google, och hittade den här hetingen! Snodde bilden på han istället. visst är han snygg?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!