2/9

Skrivet 2010-09-02 Klockan 16:46:18

råkade just skriva ett helt inlägg på jennifersblogg och smart som jag var kompierade jag inte bara skiten innan jag tog bort, men det är sånt man får leva med. Det blir att skriva om..

Fyfan vad administration är jobbigt!! vi får ingen mjukstart utan vi kör fullgas ända ifrån början, vi fick jobba röven av oss idag. Men den här läraren förklarade lite bättre än vikarien iaf, men då menar jag LITE.
Efter skolan åkte jag hem till jennifer, vi har käkat kladdkaka, spray-grädde och bananer. RIKTIGT GOTT! men dock inte nyttigt och jag ska faktiskt börja tänka på vad jag stoppar i mig och börja träna som faaaaaan. fast ikväll blir det ingen träning, känner mig hängig och är förkyld. Men ska kanske spinna imorgon ifall jag blir bättre.
Meeen det var nog allt.
PUNKT SLUT


-nu har hösten kommit fan.



Kommentarer
Postat av: Frida strandberg

Skrivet 2010-09-03 Klockan 16:42:07
Vem har ni i administration? :P

URL: http://fridaastrandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!