the first cut is the deepest

Skrivet 2010-09-01 Klockan 16:48:37

men hej väl!
idag gör jag comeback på innebandyplanen med endre u. Det kommer att gå SUPER, Eller? NEJ! men det ska bli roligt iaf var jävligt länge sedan jag höll i min klubba. ska iaf åka med viktoria och alice dit, hampus ska köra!
Var tydligen något möte idag med idrottsgymnasiet men smart som jag är så missade jag det, jag vet faktiskt inte om jag ens är anmäld. Blev man inte det efter att man hade vart på mötet i aulan och skrivit på en lapp? :o hmm, det återstår att se.


underbart är kort, eller vad säger man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!