onsdag

Skrivet 2010-09-15 Klockan 19:20:13

har gjort min första träning med fotbollsgymnasiet idag, det gick skit bra! eller? NEJ! vi tränade tillsammans allihopa, trean,tvåan och ettan. Både killar och tjejer. vi var inte sådär super många, men det funkade. kanske därför vi tränar ihop? hmm.. tränaren gör mig och amanda förvirrade iaf! VI VET INTE ENS VAD HAN HETER?

jag har även vart nere på stan och handlat, köpt ett par kängor och mat till mig och elin. eller typ mackor, yoghurt och sånt! jag har fortfarande inte klippt mig och snart ramlar mitt hår nog av?! var tvungen att ställa in tiden idag pga fotbollen. det kommer sluta med att jag måste raka av det, fint eller?

någon gammal bild jag hittade på datan...jag saknar mitt halsband, och när jag tänker på det saknar jag mormor och morfar med :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!