lördag

Skrivet 2010-09-11 Klockan 14:14:57

gårdags kvällen blev lugn, åkte in med bussen och kollade på hockey med jennifer, sebastian och eric. Sedan var sebastian snäll och skjutsade mig till maxi, sådär sjukt långt att gå. Eller?
Där köpte jag iaf chips och så, blev hämtad av pappa och åkte till roma för att kolla one tree hill och sova. Jag hann med ett avsnitt, sedan somnade jag bland allt. Vaknade av mitt larm i morse vid klockan 9, sen bar det av till match. Den gick dåligt, men vi vann med 4-0 iaf. BRA TJEJER!
Ikväll har jag inte bestämt vad jag ska göra, om jag bara ska vara hemma eller iväg. Jag får se vad jag orkar och vill..



min sjukt bra väcksignal på en gammal mobil jag har nu, fan vilka minnen den väcker. hade fan glömt att den fanns ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!