30 september

Skrivet 2010-09-30 Klockan 09:36:47

torsdag och vi sitter här i skolan och väntar på svenska lektion. Vi har precis haft handel och imorgon är det prov på dem fem första kapitlena, hoppas att det går bra.
Gick upp tidigt imorse och duschade, fast jag är fan ändå pigg. Det kanske är bra att göra så? även fast det kändes som om jag aldrig skulle komma ur sängen.

Igår var jag iaf med viktoria efter skolan och vi var sjukt onyttiga, mer behöver ni inte veta. hihi. Efter träningen åkte vi hem till emil och kollade på idol och snackade en massa. Viktoria var tvungen att åka hem, jag och emil låg kvar i sängen och latade oss, typ en halvtimme innan kungarna av tylösand kom alice och hampus. Vi drack varm choklad och kollade på programmet, myyys. Sedan gick jag hemmåt för att sussa.

Idag har jag en väldigt stressig dag, imorgon med för den delen. hur fan ska jag hinna med allt? jag skulle vilja kunna dela mig i två delar eller typ skippa skolan, det hade vart så jävla bra!

NYGGIS, (bilden är tagen ifrån facebook..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!