29 september

Skrivet 2010-09-29 Klockan 13:53:36

igår var vi på föreläsning, hjärnan styr spelet. det läskiga var att han typ kunde räkna ut hur man tänkte och så gjorde han så att man kom på sig själv. Men det var bra iaf och handlade mest om plus och minus i hjärnan. det han gjorde bra var att han blandade in massvis med skämt och sköna kommentarer, annars hade det blivit jävligt långtråkigt kan jag tänka mig.
Efter blev vi hämtade av sebastian och lukas, vi åkte till statoil och käkade korv i baguette! GÖTT!

nu ska jag möta upp viktoria och sedan blir det innebandyträning. inget fotbollsgymnasie för min del idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!