27 september

Skrivet 2010-09-27 Klockan 11:55:27

jaaa, då sitter man här vid datorn och väntar på den sista lektionen för idag, engelska. Vi har precis varit i matsalen och käkat. eller jag och sara iaf ingen annan ville ha korv, men det ville såklart jag och sara. Vi tar vad vi får! låter som västa tjockisarna..

Igår såg jag och handikappade elin på snyft film, vi kollade allt för min syster. har aldrig sett den förut och vi satt typ och grät ikapp! shit vilken hemsk film alltså! den måste ses. man ändarar verkligen uppfattning igenom hela filmen, det är sjukt vad man är arg ibörjan och det bara vänder och ilskan går över på en annan person och allt är bara så jävla bra!! TUMMEN UPP.

Ikväll är det innebandyträning, wiihoo. Jag och annica ska träna, hon ska oxå börja spela nu igen och vi ska köra fett hårt! Elin kan ju tyvärr inte vara med...
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!