23 september

Skrivet 2010-09-23 Klockan 13:12:46

Sitter just nu i datasalen, har egentligen administration men vi hade typ inget att göra så vi fick sluta. Sedan ska vi bara bli avprickade på matte lektionen och gå hem. Jag ska nog hämta mina fotbollsskor här i stan och sedan ta bussen ut till roma och få lite klok mat och så, som igår.

Igår tränade jag ju först med fotbollsgymnasiet, det gick fett dåligt. men jag blir typ nervös och spänd innan jag ska dit och då går aldrig något! Innebandy träningen gick dock mycket bättre än fotbollen iaf. Och gissa vad jag tyckte typ att det var fett roligt?! Jag längtar till träningen på fredag! liksom på en fredag? jag börjar nog fan bli galen.

det har vart skolkort idag oxå, jag fick inte se kortet så jag blev arg på fotografen. känner på mig att det blev väldigt fult....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!