22 september

Skrivet 2010-09-22 Klockan 13:48:23

igår efter träningen blev jag bjuden på mat hemma vid matilda och josefin. det var riktigt gött, potatis och purjolökssoppa och toast. Efter fikade vi med te och muffins! Jag åkte hem med åsa runt typ tio, då hoppade jag i duschen, kollade ett avsnitt på one tree hill och kröt ner i min underbara soffa!

Nu sitter jag och har datakunskap, utan lärare. Ska snart dra ner till säve och byta om inför fotbollsgymnasiet. jag gillar inte den lektionen för fem öre, är typ rädd för att gå dit. Tränaren är så himla arg...
PUSS

Grattis säger vi oxå till min Roma-bonde Patte-man och Åsa som är kortare än en hörnflagga på fotbollsplan!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!