21 september

Skrivet 2010-09-21 Klockan 16:45:06

första dagen i skolan utan jennifer är avklarad, men jag tror att vi klarar oss en vecka. nog mest avis på att hon kommer vara näst intill neger när hon kommer hem!
Annars var det väl inget speciellt som hände i skolan, hade redovisningar med världens bästa lärare på morgonen, eller? ah, men redovisningar hade vi iaf. sedan var det baceboll på gympan (stavas det så?) vi var grymma. hihi, fan första gången mitt lag vinner på gympan typ och ändå kan jag bli irriterad. så är det väl när man aldrig kan ta något på lek, för mycket vinnarskalle helt enkelt. eller kanske bara tre år med 9B?
dags för mat, jag och sara proppade såklart våra tallrikar överfulla med pyttipanna, vi ska ju faktiskt träna? Sedan spenderade vi efter middagen på dramat, den lektionen är såååååååå lång.
Om en timme ska jag gå till hemmakväll, där blir jag hämtad av åsa. Sedan ska det tränas!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!