19 september

Skrivet 2010-09-19 Klockan 13:10:05

Igår var det badbalja och mys hemma vid viktoria. Eller en del var det mer fest för men för min del så var det nyktert! jag åkte hem typ vid halv tolv och gick och la mig, sedan ringde viktoria n mig och vi pratade lite och sedan precis när vi hade lagt på ringde lukas. :)
Jag vaknade typ vid halv ett idag, hur ska jag kunna somna ikväll? nu ska jag klä på mig och kila bort till angelica. Sedan ikväll ska jag kolla på bio, i rymden finns inga känslor!

PUSSSSSS

(idag är det väl val också, hoppas dem rödgröna vinner!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!