18.19

Skrivet 2010-09-19 Klockan 18:19:24

Jag håller just på att dö av garv! jag sitter mitt uppe i jätte spännande one tree hill och så klickar det till i datan. Ida Nilsson har skickat ett meddelande till mig, Hur mycket är 1/4 liter? :) hmm, jag fattar inte riktigt så jag svarar 0,25 eller vad menar du? hon ba; jag ska koka ris och det står att jag ska hälla i 1/4 liter vatten, hur mycket är det? först höll jag på att dö av garv, men insåg snabbt att jag inte kunde det själv ens. Jag svarade; ööh, du frågar världens matte snille! ;)
Fick just ett nytt meddelande dewt är 2.5 deciliter! NU VET VI DET! :D
och det var faktiskt inte jätte lätt!!


SÖTIS!



Kommentarer
Postat av: ida

Skrivet 2010-09-19 Klockan 19:05:09
hahahahaha! :D

URL: http://idacarolinanilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!