18 september

Skrivet 2010-09-18 Klockan 12:38:35

hade en hel mysig kväll igår ute i vall, hemma vid elsa. vi handlade första mat, godis och hyrde film. Lagade tacos, kollade idol ihopp om att Olle skulle sjunga, men nej! efter blev det film Galen i sex och The last song. Den första filmen sög och den andra vara kanon. då låg vi allihopa och grät! Sedan pratade vi grymt mycket och bara myste! Tack för igår tjejer!

Nu kom jag precis in till elins lägenhet och jag ska börja att städa. Ikväll ska jag kanske till viktoria i dalhem och bada balja! Sköööönt, men jag ska inte dricka eftersom jag mår inte sådär super, hade feber igårkväll så jag kunde inte vara med och spela matchen idag :( annars är det väl tätt i näsan och ont i halsen, jag snarkar som en man.. huuuuuu!


Mine fine flicka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!